Často kladené otázky
Mám technický dotaz ke zboží, chci poradit s výběrem.
Rádi poradíme s výběrem vhodného zboží a potřebnými parametry. Neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu na infolince +420 770 162 609 v pracovní dny mezi 7:00 – 14:30 nebo e-mailem na shop@zlkl.cz.
Vyrábíte kovové díly na míru?
Ano, vyrábíme. Můžete se na nás obrátit na e-mailu shop@zlkl.cz a zaslat svou poptávku nebo využijte formulář, do budoucna pro vás připravujeme unikátní konfigurátor, kde si budete moci parametry výrobků upravit dle vašich potřeb.
Jak zjistím dostupnost zboží?
V detailu produktu pod údajem o ceně uvádíme nejen jeho skladovou dostupnost, ale rovněž údaj o počtu kusů.
Mohu si zboží někde vyzkoušet/prohlédnout?
Náš sortiment prodáváme výhradně v elektronickém obchodě. Děkujeme za pochopení.
Co se stane po odeslání objednávky na e-shopu?
Ihned po odeslání objednávky vám zašleme její souhrn na vaši e-mailovou adresu. Následně dojde ke zpracování objednávky v našem informačním systému a samotné rezervaci zboží na skladu. Po tomto kroku zašleme potvrzení objednávky s datem její expedice i doručení. Pokud by se vyskytl problém s objednávkou nebo doručením, budeme vás neprodleně kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Jakmile bude zboží expedováno a předáno dopravci, zašleme vám informaci e-mailem. Dále může následovat e-mailová nebo SMS komunikace ze strany dopravce, který vás bude informovat o detailech doručení.
Jaké jsou platební metody?
Můžete si vybrat z těchto platebních možností:
- platby předem platební kartou
- platby předem převodem na účet (můžete využít rychlé platby pomocí QR kódu)
Zboží bude expedováno ihned po přijetí vaší platby na účet.
U registrovaných zákazníků s historií objednávek nabízíme možnost platby na fakturu se lhůtou splatnosti. Jste takový zákazník a máte zájem platby na fakturu? Napište nám na email shop@zlkl.cz.
Kde najdu fakturu za objednané zboží?
Faktury zasíláme elektronicky v okamžiku vyskladnění zboží. Dorazí na e-mail uvedený v objednávce.
Jak mohu zboží vrátit?
Nesplňuje-li zboží vaše očekávání, neváhejte co nejdříve vyplnit reklamační formulář. Vše obratem prověříme a dohodneme se na dalším postupu.
Na určité zboží se nevztahuje standardní nárok na vrácení zboží (například na produkty vytvořené na míru či na produkty upraveny dle přání kupujícího). Bližší informace naleznete v obchodních podmínkách.
Kdy a jak obdržím své peníze zpět?
Peněžní prostředky vám vrátíme prostřednictvím stejné platební metody, jako při jejich přijetí, a to nejpozději 14 dní po doručení odstoupení od smlouvy společnosti ZLKL.
Doručíte mi i rozměrné nebo těžké zboží?
Ano. Rozvážíme jak těžké, tak i rozměrné výrobky, které rovněž umíme doručit i na paletách. Zboží vám přepravní firma doručí za první uzamykatelné dveře (např. do areálu firmy, či za zahradní branku) za podmínky, že místo doručení zásilky umožňuje manipulaci nízkozdvižným vozíkem. V opačném případě je místem převzetí zásilky hrana vozidla (hydraulické čelo) odesílatelem pověřeného přepravce.
Mohu si zboží vyzvednout i osobně, či si zajistít vlastního dopravce, který by zásilku vyzvedl?
Ano, pro osobní odběr je pro vás připravena naše pobočka na adrese Olomoucká 784/116. Svoji objednávku si můžete vyzvednout v pracovní dny mezi 7.00 a 14.00 hodinou. Pro rychlejší odbavení si prosím domluvte den a čas vyzvednutí na čísle +420 776 626 137.
V případě, že máte vlastní vozový park, či smluvního dopravce, není problém abychom zásilku připravili pro vaši přepravu. U paletové dopravy je potom možná i výměna palet, či zpětné našich palet.