Reklamace a vrácení zboží
Máte právo vrátit nebo vyměnit obdržené zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho obdržení v nepoškozeném obalu. V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, neodkladně prosím volejte naši linku +420 778 978 030 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: shop@zlkl.cz. V případě jakéhokoliv Vašeho dotazu jsme Vám k dispozici od 6.00 do 14.30 hod. každý pracovní den.
CO DĚLAT KDYŽ...
OBDRŽELI JSTE ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?
Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Prosíme o kontrolu zboží již při převzetí, obal by neměl být viditelně poškozený. Pokud Vám dorazí zboží poškozené, neotálejte a neprodleně nám dejte tuto skutečnost vědět. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být.
NENAŠLI JSTE V ZÁSILCE FAKTURU?
To proto, že naše faktury jsou zasílány pouze elektronicky, ale chápeme, že i takto se k Vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Napište nám nebo zatelefonujte, pošleme Vám fakturu obratem.
CHYBÍ NĚKTERÉ POLOŽKY NEBO DÍLY?
I sebedokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět.
NEJSTE SPOKOJENI SE ZBOŽÍM?
Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to! Je to Vaše právo. My se postaráme, abychom vše napravili. Pomůžete nám tak zkvalitnit naše služby. Předem děkujeme. Nevyhazujte obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme navrácení pouze v originálním obalu.